Ρε μπάρμπα υπάρχει τρόπος ωραία και καλά σε μια νέα κατασκευή να μην έχω ποτέ διάβρωση είτε από χλωριόντα, ενανθράκωση και τι υπόλοιπες μ@λακίες που λες και δεν πιάνω?
Πάρε ένα κομμάτι χαρτί και γράφε. Βασική προϋπόθεση όμως θα το κάνεις με το ζόρι καθώς εσύ ρώτησες.
Γράφω.
1. Κάνουμε ενα french drain περιμετρικά στο κτήριο στο βάθος της ημερήσιας
ετεροθερμιας.
2. Στα τοιχεία του υπόγειου κάνουμε μια υδροβολή στα 150bar και περνάμε ένα
επισκευαστικό R2 σε πάχος 2-4mm.
3. Οπουδήποτε αλλού στο σκελετό το ίδιο με το 2.
Μέσα έξω και τις πλάκες από μέσα.
4. Όλα τα σφηνώματα με τα τούβλα δηλαδή υποστυλώματα και δοκούς θα τα
φέρεις με malelastic και πλέγμα. Στην βάση της τοιχοποιίας θα φτιάξεις ένα κρεβάτι bedding με επισκευατικο R3.
5. Ρίξε επιχρίσματα ότι γουστάρεις ή ETICS. Κάνε έναν υδροφοβισμό νερού με σιλάνιο και βάψε με barrier façade
6. Κάνε σοβαρή υγρομόνωση σε εξώστες και δώματα. Σοβαρή υγρομόνωση λέμε τα νερά να φεύγουν σε λιγότερο από 3 λεπτά στην μεγαλύτερη καταιγίδα.
7. Βάλε το σκυρόδεμα που λέει ο ΚΤΣ. Προσοχή όμως στις επικαλύψεις. Όταν
λέω προσοχή το εννοώ. Θέλω καθαρά 3 πόντους επικάλυψη της προκοπής και στις πλάκες.
Κάτσε ρε μπάρμπα ποιος θα τα κάνει αυτά?
Υπάρχει τίποτα πιο γελοίο? Η υδροβολή είναι γελοία υπόθεση. Το R2 το περνάει για πλάκα ο σοβατζής, το malelastic το ίδιο, το R3 για τα τούβλα το ίδιο. Ψεκάζεις υδροφοβισμό και απλά βάφεις.
Και δε θα έχω ποτέ πρόβλημα?
Εάν το σκυρόδεμα είναι καθαρό και δεν έχεις προβλήματα με χλωριόντα στην μάζα του ... 150 χρόνια ζωής χαλαρά.
Και να σου πω, πώς γίνεται να μην τα έχω ακούσει πουθενά αλλού;
Πρώτον δεν ενδιαφέρονται. Δεύτερο το 90% θα ψάχνει να βρει τι είναι το R2 και εάν τρώγεται, τρίτον αυτά με τα προϊόντα στα σακιά τους φαίνονται αεροδιαστημικά, τέταρτο δεν ξέρουν ότι υπάρχουν βαφές που κόβουν τελείως τα χλωριόντα και την ενανθράκωση.
Αυτή την μανία με τα R2,3 δεν την καταλαβαίνω.
Άκου μικρό πράσινο στρουμφάκι. Τα προϊόντα αυτά έχουν 3 ιδιότητες με τιμή δήλωσης που ονομάζεται αντίσταση στην διείσδυση ρύπων όπως CO2, CL, πρόσφυση και το βασικότερο τριχοειδή ρόφηση.
Στα τούβλα βάζω κάτω το R3 και άρα νερό δεν θα φτάσει ποτέ στο τούβλο σε υγρή φάση. Σε αέρια ας φτάσει χ@στάκαμε διότι θα εξατμιστεί γρήγορα. Εάν μάλιστα ο φίλος μου Panos Panagiotopoulos μας φτιάξει τα μισά που λέμε στα ξένα που τα βάζουμε με τις τρύπες προς τα έξω ανά 5 και άρα έχουμε αεριζόμενη τοιχοποιία θα κόψουμε και τις υγρο-θερμο-γέφυρες.
Το R2 κάνει παντού τον ίδιο. Το malelastic το ίδιο και έχει και την ελαστικότητα στην συναρμογή. Το μεγάλο του όπλο όμως είναι η πρόσφυση.
Ο υδροφοβισμός είναι ένα ιδιαίτερο αστάρι που αυξάνει τρομερά την πρόσφυση με την βαφή. Η cool barrier façade έχει πιστοποιητικό σε αλατονέφωση συν ΕΝ 1504-2.
Πόσο κάνει?
Σε καθαρό κόστος δηλαδή τα έξτρα από τις μ@λακίες που κάνουμε περίπου 10.000 ευρώ για ένα τσαρδί των 200 τμ με υπόγειο. Εάν σκεφτείς όμως το γεγονός ότι κάνουμε μόνιμα μ@λακίες ... 1.000 ευρώ.
Τι 1.000€;
Το κόστος της υδροβολής.
Επιμένω δηλαδή μόνο ο Ροδόπουλος τα ξέρει σε όλη την Ελλάδα;
Θα σου πω τι θα κάνεις. Θα πάρεις τα TDS και θα τα διαβάσεις. Θα καταλήξεις στα ίδια. Εάν θες ρώτα τις εταιρίες να σου πούνε εάν υπάρχει πουθενά λάθος στα παραπάνω. Θα σου πούνε ότι είναι όχι απλά σωστά αλλά ταυτόχρονα βασικά.
Αφού είναι βασικά γιατί δεν μας τα έλεγαν τόσα χρόνια?
Δεν έχουν αυτό που ονομάζεται specification engineer. Δηλαδή έναν μηχανικό, γιατρό φιλόσοφο κομμωτή που να ξέρει να μετατρέπει το βαρύ engineering της οικοδομής σε εξισώσεις και μετά να τις λύνει σε σχέση με τα προϊόντα που διαθέτει.
Εσύ που τα έμαθες?
Διάβασα, έλυσα τις εξισώσεις, διάλεξα υλικά και μετά πήρα τα υλικά με τα χεράκια μου και τα εφάρμοσα. Αυτό το έκανα διότι πρέπει να βγάλω μελέτη εφαρμογής που εφαρμόζεται και είναι κοστολογημένη σωστά.
Εγώ δεν άκουσα ποτέ την Mapei να μου πρότεινε Malelastic για σφηνωματα!
Η Mapei και η κάθε Mapei, Sika, Renovat, κλπ, κλπ είναι αγκυλωμένοι σε αυτά που γράφουν τα σακιά τους και όχι στα TDS τους. Επίσης δεν ξέρουν τις εξισώσεις.
Δηλαδή έχουμε λύσεις και δεν το ξέρουν και οι εταιρίες;
Έχουμε επιλύσεις όχι λύσεις. Οι λύσεις είναι για τα μαστόρια. Οι επιλύσεις για τους μηχανικούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου