Ο Τσίπρας, αν γίνει κάνα θαύμα και χάσει εκλογές από τον Κούλη,
θα έχει αφήσει πίσω 10% λιγότερη ανεργία,
50% περισσότερο τουρισμό,
μαξιλαράκι 20 δις στα ταμεια,
τρία διαδοχικα χρόνια ανάπτυξη,
πλεόνασμα και πρωτογενές και πραγματικό,
350.000 περισσότερες θέσεις εργασίας,
καινούρια νοσοκομεία, καινούρια ασθενοφόρα,
καινούρια ειδικά σχολεία,
καινούριες δομές πρωτοβάθμιας περίθαλψης,
περισσότερες δαπάνες στην Παιδεία,
περισσότερες δαπάνες για την τοπική αυτοδιοίκηση,
καινούρια οδικά δίκτυα
και ολοκληρωμένα σιδηροδρομικά δίκτυα με ηλεκτροκίνηση,
δύο συμφωνίες για αγωγούς φυσικού αερίου υπό κατασκευή,
αυξημένες εξαγωγές,
αυξημένη οικοδομική δραστηριότητα,
υγιείς τράπεζες χωρίς κινδύνους,
κανάλια που εκπέμπουν νόμιμα με άδειες,
αυξημένο κατώτατο μισθό,
συλλογικές συμβάσεις εργασίας,
κοινωνικό δίχτυ προστασίας 2 δις το χρόνο και άλλα πολλά.
θα έχει αφήσει πίσω 10% λιγότερη ανεργία,
50% περισσότερο τουρισμό,
μαξιλαράκι 20 δις στα ταμεια,
τρία διαδοχικα χρόνια ανάπτυξη,
πλεόνασμα και πρωτογενές και πραγματικό,
350.000 περισσότερες θέσεις εργασίας,
καινούρια νοσοκομεία, καινούρια ασθενοφόρα,
καινούρια ειδικά σχολεία,
καινούριες δομές πρωτοβάθμιας περίθαλψης,
περισσότερες δαπάνες στην Παιδεία,
περισσότερες δαπάνες για την τοπική αυτοδιοίκηση,
καινούρια οδικά δίκτυα
και ολοκληρωμένα σιδηροδρομικά δίκτυα με ηλεκτροκίνηση,
δύο συμφωνίες για αγωγούς φυσικού αερίου υπό κατασκευή,
αυξημένες εξαγωγές,
αυξημένη οικοδομική δραστηριότητα,
υγιείς τράπεζες χωρίς κινδύνους,
κανάλια που εκπέμπουν νόμιμα με άδειες,
αυξημένο κατώτατο μισθό,
συλλογικές συμβάσεις εργασίας,
κοινωνικό δίχτυ προστασίας 2 δις το χρόνο και άλλα πολλά.
Και δεν παρέλαβε ούτε τα κλειδιά από το Μαξίμου
από τον ανεκδιηγητο Σαμαρά
και ένα σχέδιο για αριστερή παρένθεση.
Dennis Travlos
Διαβάζει, κανείς, και φρίττει:
"...Κάνοντας μια αναδρομή στο παρελθόν
επανέφερε τις εικόνες που αντίκρισε
ως πρωθυπουργός (στις αρχές του 2015):
«Eρειπωμένα εργοτάξια,
λαμαρίνες σε όλη την πόλη,
μεγάλες διαφωνίες για την επίλυση τεχνικών ζητημάτων,
νομικές εμπλοκές διεκδίκηση απίστευτων αποζημιώσεων
για τις καθυστερήσεις,
για το 30% του έργου που ανέρχονταν σε ποσά
μεγαλύτερα από ό,τι το συνολικό
συμβασιοποιημένο τίμημα του έργου»,
ανέφερε εξηγώντας ότι 900 εκατομμύρια
ήταν όλο το έργο,
ενώ 1,1 δισ. ήταν οι απαιτήσεις
που ζητούσαν για το 30% του έργου.
«Προχωρήσαμε σε δύσκολη διαπραγμάτευση,
συμφωνήσαμε τελικά διαιτητικά δικαστήρια
και ανώτατο πλαφόν αποζημίωσης
και οι αποφάσεις όρισαν τελικά
188 εκατομμύρια ευρώ αντί για 1,1 δισ.».
Ο Αλ. Τσίπρας είπε ότι
το έργο του Μετρό στη Θεσσαλονίκη
«ήταν σταματημένο, βαλτωμένο,
μαζί με την ανάπτυξη της πόλης,
την προοπτική της,
την ελπίδα των Θεσσαλονικέων».
Όμως, κατά τη διάρκεια
της διακυβέρνησης της χώρας
από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛΛ.
«όχι μόνο προχώρησε αλλά ολοκληρώνεται
σε χρόνο συντομότερο
από όσο κανείς θα μπορούσε να φανταστεί,
σε σχέση με τη πορεία των εργασιών όταν αναλάβαμε,
σε σχέση με την απίστευτη χρονοτριβή και κωλυσιεργία
όλα τα προηγούμενα χρόνια μέχρι να αναλάβουμε».
Ο πρωθυπουργός σημείωσε
ότι αυτό οφείλεται στο ότι υπήρξε
μια άλλη πρακτική και αντίληψη
για τα πράγματα που επιτρέπει
και την ολοκλήρωση του έργου
και την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς.
Σπάσαμε το ψευτοδίλημμα που έλεγε ή αρχαία ή μετρό
και καταλήξαμε σήμερα να έχουμε
και αρχαία και Μετρό, είπε ο Αλ. Τσίπρας. ..."
από τον ανεκδιηγητο Σαμαρά
και ένα σχέδιο για αριστερή παρένθεση.
Dennis Travlos
Διαβάζει, κανείς, και φρίττει:
"...Κάνοντας μια αναδρομή στο παρελθόν
επανέφερε τις εικόνες που αντίκρισε
ως πρωθυπουργός (στις αρχές του 2015):
«Eρειπωμένα εργοτάξια,
λαμαρίνες σε όλη την πόλη,
μεγάλες διαφωνίες για την επίλυση τεχνικών ζητημάτων,
νομικές εμπλοκές διεκδίκηση απίστευτων αποζημιώσεων
για τις καθυστερήσεις,
για το 30% του έργου που ανέρχονταν σε ποσά
μεγαλύτερα από ό,τι το συνολικό
συμβασιοποιημένο τίμημα του έργου»,
ανέφερε εξηγώντας ότι 900 εκατομμύρια
ήταν όλο το έργο,
ενώ 1,1 δισ. ήταν οι απαιτήσεις
που ζητούσαν για το 30% του έργου.
«Προχωρήσαμε σε δύσκολη διαπραγμάτευση,
συμφωνήσαμε τελικά διαιτητικά δικαστήρια
και ανώτατο πλαφόν αποζημίωσης
και οι αποφάσεις όρισαν τελικά
188 εκατομμύρια ευρώ αντί για 1,1 δισ.».
Ο Αλ. Τσίπρας είπε ότι
το έργο του Μετρό στη Θεσσαλονίκη
«ήταν σταματημένο, βαλτωμένο,
μαζί με την ανάπτυξη της πόλης,
την προοπτική της,
την ελπίδα των Θεσσαλονικέων».
Όμως, κατά τη διάρκεια
της διακυβέρνησης της χώρας
από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛΛ.
«όχι μόνο προχώρησε αλλά ολοκληρώνεται
σε χρόνο συντομότερο
από όσο κανείς θα μπορούσε να φανταστεί,
σε σχέση με τη πορεία των εργασιών όταν αναλάβαμε,
σε σχέση με την απίστευτη χρονοτριβή και κωλυσιεργία
όλα τα προηγούμενα χρόνια μέχρι να αναλάβουμε».
Ο πρωθυπουργός σημείωσε
ότι αυτό οφείλεται στο ότι υπήρξε
μια άλλη πρακτική και αντίληψη
για τα πράγματα που επιτρέπει
και την ολοκλήρωση του έργου
και την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς.
Σπάσαμε το ψευτοδίλημμα που έλεγε ή αρχαία ή μετρό
και καταλήξαμε σήμερα να έχουμε
και αρχαία και Μετρό, είπε ο Αλ. Τσίπρας. ..."
Διαβάζει κανείς και φρίττει
για τη ληστεία των κρατικών ταμείων από τη Δεξιά:
ΟΑΣΘ: Παγκόσμια πατέντα Αρπαχτής.
Μια ιδιωτική επιχείρηση, υπόδειγμα λαμογιάς!
1959: Ψηφίζεται ο νόμος για την δημιουργία του ΟΑΣΘ.
Χαρακτηρίζεται ως "σκανδαλώδες νομοσχέδιο που ευνοεί ολίγους".
(Εφημερίδα Μακεδονία 1959.)
Έγινε τότε, η μοναδική ιδιωτική επιχείρηση στον κόσμο
με εγγυημένα τα κέρδη της απ'το δημόσιο.
Ήταν η μοναδική ιδιωτική επιχείρηση στον κόσμο,
που τα κέρδη της περνούσαν στα έξοδα.
( Δεν φορολογούνταν).
Τελευταία ανανέωση της σύμβασης με τον ΟΑΣΘ,
έγινε το 2008 και η λήξη της,
όταν θα λειτουργούσε το Μετρό.
Απ' το 2008 έως το 2015 σταμάτησαν τα έργα του Μετρό!
2014. Δεκέμβρης (λίγες μέρες πριν τις εκλογές).
Ψηφίζεται νόμος για πρόσθετη καταβολή
απ' το Δημόσιο προς τον ΟΑΣΘ,
ποσού ύψους 320 εκατ.ευρώ
και το οποίο φόρτωσαν στην επόμενη κυβέρνηση.
Ο ΟΑΣΘ, λοιπόν,
ήταν μια χρεοκοπημένη ιδιωτική επιχείρηση,
που λειτουργούσε με κρατική χρηματοδότηση
και εξασφαλισμένα κέρδη,απ 'το Δημόσιο.
Ένα χαρακτηριστικό στοιχείο:
Απ' το 1990 έως το 2017,
ο ΟΑΣΘ εισέπραξε απ'το κράτος, πάνω από 2 δις ευρώ!
Οι μετοχές αυτής της χρεοκοπημένης επιχείρησης,
λόγω της άφθονης κρατικής χρηματοδότησης,
απέκτησαν αφύσικες υπεραξίες.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα:
1/8 ( ένα όγδοο) μετοχής,πουλήθηκε αντί 95.000 ευρώ!
Ποιά Microsoft,ποιά Apple, ποιά Deutsche Bank,
ποιά Lockheed, ποιά Exxon Mobil.
ΟΑΣΘ! Η ακριβότερη μετοχή του κόσμου !
Τύφλα νάχει η Wall Street !
Και έφτασε η Ώρα Μηδέν...
2017:
102 εκατ. συσσωρευμένα χρέη.
35 εκατ. ζημιές,το α' επτάμηνο το 2017!
Απλήρωτοι εργαζόμενοι.
Ακινητοποιημένα,τα 2/3 των λεωφορείων.
Άδεια ταμεία.
(Στον λογαριασμό για αγορά καινούριων οχημάτων,
υπήρχαν μόνο 600 ευρώ!)
Και παρ'όλα αυτά τα τραγικά στοιχεία,
την τριετία 2015-2017,οι μέτοχοι μοιράστηκαν 36 εκατ κέρδη !
Η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ ήταν μονόδρομος.
Εάν δεν γίνονταν, ο ΟΑΣΘ θα κατέρρεε
και η Θεσσαλονίκη θα έμενε χωρίς συγκοινωνίες !
Έτσι ξεκίνησε μια τεράστια προσπάθεια,
να εξυγιανθεί η εταιρία και να ξαναστηθεί στα πόδια της.
Και, κυρίως, να ενταχθεί ο ΟΑΣΘ,
σ' ένα γενικότερο σχέδιο αναδιοργάνωσης
των συγκοινωνιών της πόλης (με άξονα το Μετρό).
Κόπηκαν οι σπατάλες και τα εγγυημένα "κέρδη".
Εξοικονομήθηκαν 45 εκατ ευρώ.
Ο Οργανισμός έχει για πρώτη φορά πραγματικά κέρδη (5 εκατ.).
Όλα αυτά με τους εργαζόμενους του Οργανισμού
να πληρώνονται κανονικά
και τους άνεργους να μετακινούνται δωρεάν.
Βέβαια έχει περάσει σχεδόν, ενάμισης χρόνος.
Και οι προσδοκίες των πολιτών παραμένουν προσδοκίες.
Γιατί υπάρχουν ακυρώσεις δρομολογίων,
καθυστερήσεις και αρκετή σύγχυση
σε σχέση με τους σχεδιασμούς της Διοίκησης.
Γιατί,ενώ είναι πολύ εντυπωσιακά
όλα τα παραπάνω στοιχεία
(τα οποία και αλίευσα απ'το φυλλάδιο που εξέδωσε ο ΟΑΣΘ),
αυτό που μετράει πάντα είναι το αποτέλεσμα.
Αποτέλεσμα που να ανταποκρίνεται
στις προσδοκίες του κόσμου.
Και σ' αυτό, ίσως να βοηθήσουν οι "μικρές" λύσεις.
Γιατί οι μεγάλες λύσεις
(ανανέωση του στόλου των λεωφορείων,
λειτουργία Μετρό κλπ)
θέλουν τον χρόνο τους.
Από τον τοίχο της @Ρόζα Λούξεμπουργκ.
για τη ληστεία των κρατικών ταμείων από τη Δεξιά:
ΟΑΣΘ: Παγκόσμια πατέντα Αρπαχτής.
Μια ιδιωτική επιχείρηση, υπόδειγμα λαμογιάς!
1959: Ψηφίζεται ο νόμος για την δημιουργία του ΟΑΣΘ.
Χαρακτηρίζεται ως "σκανδαλώδες νομοσχέδιο που ευνοεί ολίγους".
(Εφημερίδα Μακεδονία 1959.)
Έγινε τότε, η μοναδική ιδιωτική επιχείρηση στον κόσμο
με εγγυημένα τα κέρδη της απ'το δημόσιο.
Ήταν η μοναδική ιδιωτική επιχείρηση στον κόσμο,
που τα κέρδη της περνούσαν στα έξοδα.
( Δεν φορολογούνταν).
Τελευταία ανανέωση της σύμβασης με τον ΟΑΣΘ,
έγινε το 2008 και η λήξη της,
όταν θα λειτουργούσε το Μετρό.
Απ' το 2008 έως το 2015 σταμάτησαν τα έργα του Μετρό!
2014. Δεκέμβρης (λίγες μέρες πριν τις εκλογές).
Ψηφίζεται νόμος για πρόσθετη καταβολή
απ' το Δημόσιο προς τον ΟΑΣΘ,
ποσού ύψους 320 εκατ.ευρώ
και το οποίο φόρτωσαν στην επόμενη κυβέρνηση.
Ο ΟΑΣΘ, λοιπόν,
ήταν μια χρεοκοπημένη ιδιωτική επιχείρηση,
που λειτουργούσε με κρατική χρηματοδότηση
και εξασφαλισμένα κέρδη,απ 'το Δημόσιο.
Ένα χαρακτηριστικό στοιχείο:
Απ' το 1990 έως το 2017,
ο ΟΑΣΘ εισέπραξε απ'το κράτος, πάνω από 2 δις ευρώ!
Οι μετοχές αυτής της χρεοκοπημένης επιχείρησης,
λόγω της άφθονης κρατικής χρηματοδότησης,
απέκτησαν αφύσικες υπεραξίες.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα:
1/8 ( ένα όγδοο) μετοχής,πουλήθηκε αντί 95.000 ευρώ!
Ποιά Microsoft,ποιά Apple, ποιά Deutsche Bank,
ποιά Lockheed, ποιά Exxon Mobil.
ΟΑΣΘ! Η ακριβότερη μετοχή του κόσμου !
Τύφλα νάχει η Wall Street !
Και έφτασε η Ώρα Μηδέν...
2017:
102 εκατ. συσσωρευμένα χρέη.
35 εκατ. ζημιές,το α' επτάμηνο το 2017!
Απλήρωτοι εργαζόμενοι.
Ακινητοποιημένα,τα 2/3 των λεωφορείων.
Άδεια ταμεία.
(Στον λογαριασμό για αγορά καινούριων οχημάτων,
υπήρχαν μόνο 600 ευρώ!)
Και παρ'όλα αυτά τα τραγικά στοιχεία,
την τριετία 2015-2017,οι μέτοχοι μοιράστηκαν 36 εκατ κέρδη !
Η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ ήταν μονόδρομος.
Εάν δεν γίνονταν, ο ΟΑΣΘ θα κατέρρεε
και η Θεσσαλονίκη θα έμενε χωρίς συγκοινωνίες !
Έτσι ξεκίνησε μια τεράστια προσπάθεια,
να εξυγιανθεί η εταιρία και να ξαναστηθεί στα πόδια της.
Και, κυρίως, να ενταχθεί ο ΟΑΣΘ,
σ' ένα γενικότερο σχέδιο αναδιοργάνωσης
των συγκοινωνιών της πόλης (με άξονα το Μετρό).
Κόπηκαν οι σπατάλες και τα εγγυημένα "κέρδη".
Εξοικονομήθηκαν 45 εκατ ευρώ.
Ο Οργανισμός έχει για πρώτη φορά πραγματικά κέρδη (5 εκατ.).
Όλα αυτά με τους εργαζόμενους του Οργανισμού
να πληρώνονται κανονικά
και τους άνεργους να μετακινούνται δωρεάν.
Βέβαια έχει περάσει σχεδόν, ενάμισης χρόνος.
Και οι προσδοκίες των πολιτών παραμένουν προσδοκίες.
Γιατί υπάρχουν ακυρώσεις δρομολογίων,
καθυστερήσεις και αρκετή σύγχυση
σε σχέση με τους σχεδιασμούς της Διοίκησης.
Γιατί,ενώ είναι πολύ εντυπωσιακά
όλα τα παραπάνω στοιχεία
(τα οποία και αλίευσα απ'το φυλλάδιο που εξέδωσε ο ΟΑΣΘ),
αυτό που μετράει πάντα είναι το αποτέλεσμα.
Αποτέλεσμα που να ανταποκρίνεται
στις προσδοκίες του κόσμου.
Και σ' αυτό, ίσως να βοηθήσουν οι "μικρές" λύσεις.
Γιατί οι μεγάλες λύσεις
(ανανέωση του στόλου των λεωφορείων,
λειτουργία Μετρό κλπ)
θέλουν τον χρόνο τους.
Από τον τοίχο της @Ρόζα Λούξεμπουργκ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου