Τετάρτη 10 Ιουλίου 2019

Την Κυριακή ψηφίζω αλλά δεν ξεχνώ.

Εξαιρετικό κείμενο του φίλου Αντώνης Καρτσάκης:
《ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΨΗΦΙΖΩ
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ εκείνους που κυβέρνησαν 40 χρόνια (από τη μεταπολίτευση ώς το 2015) και εξευτέλισαν και φτωχοποίησαν τη χώρα μου οδηγώντας την στις «Αγορές» και στα μνημόνια
Που έκαναν κανονικότητα τη διαφθορά
Που εξαθλίωσαν τους συνανθρώπους μου και τους έστειλαν να ψάχνουν στους κάδους και να κοιμούνται στα πεζοδρόμια
Που δίχασαν και δηλητηρίασαν το λαό μου επιστρατεύοντας κανάλια και «δημοσιογράφους» της συμφοράς
Που συρρίκνωσαν το εισόδημά μου, που καταχράστηκαν τους κόπους μου και, επιπλέον, μου επέβαλαν τις ενοχές τού «μαζί τα φάγαμε»
Εκείνους που καταδίκασαν τους αδύναμους συνανθρώπους μου στην ανεργία
Που έδιωξαν τα παιδία μας από τη χώρα τους
Εκείνους τους αλαζόνες χυδαιολογούντες -δήθεν πατριώτες- στην ουσία πατριδοκάπηλους υποκριτές
Που από την καταγωγή τους έχουν επάγγελμα την πολιτική και θεωρούν τη χώρα τσιφλίκι τους
Εκείνους που το έπαιζαν και το παίζουν «σωτήρες». Δεν θέλω να με σώσουν ξανά!

ΓΑΤΙ θεωρώ τον εαυτό μου σκεπτόμενο και έτσι απαιτώ να με αντιμετωπίζουν οι πολιτικοί
Γιατί (ως αριστοτελικός άνθρωπος) επιθυμώ την άσκηση της πολιτικής με όραμα που θα ευαισθητοποιεί τους πολίτες και θα επιτρέπει τη συμμετοχή τους στα κοινά
Γιατί προσδοκώ ένα καλύτερο αύριο για μένα και τα παιδιά μου
Γιατί ως δάσκαλος πιστεύω στην ελευθερία, στη δικαιοσύνη και στην ισότητα των ανθρώπων
Γιατί ως άνθρωπος είμαι αισιόδοξος και πιστεύω πως ένας άλλος κόσμος είναι δυνατός
Γιατί στον κόσμο αυτό μ’ ενδιαφέρει και ο διπλανός μου
Γιατί πονώ και αγαπώ την έρημη αυτή χώρα που βλέπω χρόνια τώρα να λεηλατείται και να οδυνάται
Γιατί νιώθω καθημερινά να προσβάλλεται η αισθητική μου
Γιατί ένιωσα να με φτύνουν κατά πρόσωπο όταν μαύρισαν την ΕΡΤ
Γιατί συγκλονίστηκα με τα παιδιά που λιποθυμούσαν στα σχολεία
Γιατί με πόνο ψυχής περιμένω χρόνια να ενωθούν όλες οι ανθρωποκεντρικές δυνάμεις που θα αποδομήσουν το σημερινό απάνθρωπο καταναλωτικό μοντέλο, που θα σεβαστούν τη φύση και τον άνθρωπο, ορίζοντας ένα διαφορετικό αξιακό σύστημα ζωής
ΨΗΦΙΖΩ όσους με δυσκολίες πολλές αγωνίστηκαν να ελευθερώσουν τη χώρα μου από τα δεσμά της και να βελτιώσουν τις ζωές των συνανθρώπων μου
Έστω κι αν νιώθω απογοητευμένος από τα κατώτερα των προσδοκιών μου αποτελέσματα. Έστω κι αν νιώθω προδομένος από πολλά και από πολλούς. Έστω κι αν θέλει ακόμη πολύ φως να ξημερώσει. Οι ιδέες δεν πεθαίνουν ποτέ!
Ψηφίζω, γιατί δεν επιθυμώ την παλινόρθωση του συντηρητισμού και της μισαλλοδοξίας
Γιατί είμαι άνθρωπος και θέλω να πιστεύω ακόμη πως η μίζερη καθημερινότητά μου μπορεί να γίνει πιο ανθρώπινη…》

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου